Polityka jakości i bezstronności usług certyfikacji

Zarząd CertTec Polska sp. z o.o., działając jako Najwyższe Kierownictwo Jednostki Certyfikującej deklaruje, że:

  • System jakości funkcjonujący w CertTec Polska jest zgodny z wymaganiami norm: ISO/IEC 17021-1 i ISO 9001.
  • Świadczone usługi są ogólnie dostępne dla wszystkich klientów nimi zainteresowanych, o ile jest to zgodne z zakresem działalności CertTec Polska Sp. z o.o.
  • Kontakty z klientami oparte są na zasadach pełnego partnerstwa i niestosowania procedur, które w jakikolwiek sposób mogłyby uprzywilejować danego klienta.
  • Proces certyfikacji realizowany jest w sposób bezstronny i niezależny z przestrzeganiem mających zastosowanie przepisów prawnych, a postępowanie CertTec Polska Sp. z o.o. regulują zapisy zawarte w ustanowionych procedurach systemu jakości.
  • Posiada odpowiednie środki finansowe i techniczne do prowadzenia działalności certyfikacji oraz ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej.
    Personel Jednostki Certyfikującej CertTec Polska:

  • Jest wystarczająco liczny do realizacji zadań.
  • Jest właściwie wykształcony i posiada wiedzę oraz doświadczenie zawodowe.
  • Ma zapewniony stały rozwój zawodowy zmierzający do wzrostu kompetencji
  • Zna treść niniejszej polityki, rozumie i stosuje ją w odniesieniu do własnego stanowiska pracy.
  • Zna procedury systemu jakości obowiązujące w CertTec Polska Sp. z o.o.
  • Jest wolny od zewnętrznych nacisków handlowych, finansowych i innych, a jego płace nie są powiązane z wynikami procesu certyfikacji, a także liczbą przeprowadzanych procesów.
  • Wszelkie informacje uzyskiwane w procesach certyfikacji traktowane są jako poufne.

Nadrzędnym celem związanym z realizacją niniejszej polityki jest bezstronne i profesjonalne działanie, zmierzające do upowszechnienia stosowania wśród podmiotów gospodarczych i specjalistów nimi zarządzających międzynarodowych i uznanych standardów zarządzania.